IMAGINEM...

Hui a classe, Miguel Àngel ens ha ensenyat una imatge molt extranya.
A continuació, ens ha preguntat: Què veu? 
Cap persona de la meua classe ha sabut respondre a la pregunta al principi. I el nostre professor ens ha dit que havíem d´escriure un xicotet text explicant el que erem capaços d´observar.
Aquesta es la meua reflexió:

Pareixia una bicicleta i un llarg viatje que s´havia de fer amb ella.
Al estar en un fon blau, que pareixia el cel, donava la sensació de viatjar en pau.

L´hem aprés mitjançant una imatge d´un cuadre abstracte i amb l´ajuda d´altres companys he pogut veure la figura de la bicicleta.
Jo, al principi veia una papallona, però els meus companys em van dir que era una bicicleta, i al final també vaig veure-la millor.
Aquesta activitat em servirà en un futur per a interpretar altres imatges o cuadres d´un museu.
A mi l´abstracte no m´agrada molt personalment, perque no puc saber que vol transmetre el pintor amb la seua obra.

Comentarios

Entradas populares de este blog