D E S P E D I M  E L  B L O G...

Ja termina el nostre camí al blog. Aquesta serà l’última entrada d’aquest curs.
Per a terminar, vaig a respondre unes preguntes que ens ha manat respondre el nostre professor.
Comencem:😏

  1. Quines activitats de les que s’han realitzat al llarg del curs us han resultat més interessants?
Em van agradar molt les activitats següents :
La lectura de Paraula al pati i el microrrelat.
 La lectura em va agradar perque va ser una activitat completament diferent a les que solíem fer.
A més m’agrada llegir en grup i a l’aire lliure.
I m’agradà fer el microrrelat ja que m’agrada escriure, I mai hi havia escrit res paregut.
    2.   Quina metodología de treball preferiu?
M’agrada el treball per parelles i fer treballs teòrics i a la mateixa vegada artístics, ja que resulta més fàcil i entretingut, a més, tots els del grup treballen perque hi ha treballs per a tots.
També afegint elements com dibuixos o imatges els treballs queden millor I no sols s’ha d’escriure.
    3.   Com podríeu traure al barri algunes de les activitats que es realitzen a l’aula?
 Jo crec que mitjançant les tecnologíes com blogger, aixó sería possible, ja que arribaríen les activitats a mans de molta gent.
O fent una exposició de les activitats I penjant cartells al carrer.

El realitzar aquest blog m’ha permés expresar les meues opinions i he pogut aprendre com fer un blog amb un programa com aquest.
Fins l’any que ve.👋🏼🙋🏻‍♀️

Comentarios

Entradas populares de este blog